Ktoré stránky majú ľudia vo svete na dennom poriadku?


Zapnete si facebook, pozriete, čo priatelia pridali cez Instagram, neskôr zhliadnete pár videí a nakoniec si do nezáživného dňa necháte vniesť relax cez hudbu na Spotify. Robia toto ľudia aj vo svete? Alebo máte iby vy takúto rutinu? Wikipédia sa na wikipédii v zozname najnavštevovanjších stránok umiestnila na 5. mieste, ktorej všetci vďačíme… napríklad aj za túto informáciu. Kto by to bol povedal? Asi každý, predsa študenti by bez wikipédie asi neprešli ani základkou, nie to ešte strenou, či vysokou školou. Myslím, že na promóciach by mali hromadne všetci zahrnúť medzi poďakovania aj vďaku tejto múdrej stránke.

média

Sociálne siete
Áno, stránky ako Google, YouTube alebo Facebook obsadzujú úplne prvé tri priečky v takomto poradí. Žnú celosvetovo najväčší úspech a ak chcete niekam hodiť svoju reklamu, už viete kam ľudia chdia a kde si ju naozaj pozrú. Myslím, že tomu napomáha fakt, že tieto stránky vznikli v U.S.A., kde vývojári očividne vedia ako na to.

Baidu.com je pre naše končiny vcelku nová lokalita, avšak v Číne je hojne používaná na vyhľadávanie „tých ostatných“ čiže menej používaných webov. Ďalšie priečky sú obsadené pre nás neznámymi stránkami ako Tencent QQ, alebo Taobao a Tmall. Ako Správne hádate, sú to všetko čínske či portály alebo internetové obchody. Čo sú zač si môžete zistiť aj na

Čo by nás však mohlo zaujímať je Netflix, miesto, kde sa nachádzajú všetky vaše obľúbené filmy, seriály a rôzne iné TV shows. Dve priečky hneď za Netflixom sa nachádza najväčší portál, najviac navštevovaná, prvá Kanadská a celosvetevo najviac zhliadaná stránka pre dospelých. Myslím, že jej meno je veľmi dobre známe, či teenagerom, alebo dospelým.
Ostatné prvé priečky si privlastňujú alternatívy googlu, facebooku a internetové obchody veľkých zemí ako Rusko, alebo už spomínaná západná časť Ázie. Od týchto miest v rebríčku sa portály s nevhodným obsahom objavujú čím ďalej, tým častejšie.

google

Aký z tohto vyvodíme záver? Z troch miliárd ľudí s voľným prístupom na internet sú na dennom poriadku známe stránky, či už vhodné, alebo nie. Avšak giganti ako Čína a Rusko si dokážu presadiť svoje vlastné weby vo svetových mierkach už len tým, že geograficky spájajú ľudí navštevujúcich ich domény.